Related Posts with Thumbnails

onsdag 24 mars 2010

Du ska bli pappa!

De orden säger jag efter att vi först har bråkat och jag springer ledsen därifrån men ångrar mig och går tillbaka just för att jag behöver berätta just det där.

Han tittar på mig och reser sig upp och går fram och kramar om mig med ett endaste stort leende på läpparna. Han kramar mig hårt och håller om mig länge och det känns som om han aldrig ska släppa taget om min kropp.

Jag har en härlig känsla i kroppen och jag vet att det beror på det lilla livet jag har i magen och att jag precis berättat för mannen jag älskar att jag ska föda hans barn.

Sen vaknar jag...

2 kommentarer:

  1. Det där var nog det sorgligaste jag har läst...
    Fy usch fy o usch igen...
    Det är ju som en abort att vakna så jue... :´(

    SvaraRadera
  2. Ingen fara vännen. Jag vet inte ens vem killen var och jag har ingen längtan efter barn. Men det var mysigt i drömmen...

    Kram

    SvaraRadera