Related Posts with Thumbnails

tisdag 9 mars 2010

Jag har inte haft sex...

...sen den 3:e januari. Det var sista gången han var hos mig innan han slutade känna något. Den gången han talade om att han ville vi skulle ta det lugnt. Ja jag har verkligen tagit det lugnt sen dess på alla fronter. Ofrivilligt! Jag har verkligen längtat efter sex med honom och frågan är när jag är redo att släppa någon annan nära på det sättet igen?

Jag fick ett sms härom kvällen från D22 och jag vet vid det här laget vad hans förfrågningar om kaffe gäller men jag svarade som det var att just då var jag fortfarande ledsen och inte på humör. Idag fick jag ett nytt sms och frågan om jag var på bättre humör och om jag ville ha en paus i stöket hemma i lägenheten och jag lovade att höra av mig. Men varken viljan eller lusten vill infinna sig men ibland funderar jag på om jag kanske inte bara måste slänga mig in i det där igen för att få tillbaka lusten för bus igen men mitt sms lite senare ikväll innehöll bara ytterligare en bortförklaring och ursäkt för att komma undan.

I morgon ska jag träffa en gammal säljkollega som är på besök och bor på ett hotell i stan och för några dagar sen hörde han av sig och frågade om jag ville ses och ta en drink på hans rum. Jag tackade ja och jag har en svag aning om vad han är ute efter och jag vet inte riktigt vad jag kommer att känna när vi ses. Han är snygg, trevlig men har både tjej och barn med det verkar inte ha stört honom nämnvärt andra gånger vi träffats och jag känner att det är hans problem och inte mina.

Frågan är hur det slutar? En drink på ett hotellrum och jag som inte haft sex sen den 3:e januari. Jag kanske borde ta chansen och unna mig lite glädje.

Frågan är om jag kommer kunna...

3 kommentarer:

  1. Ta det för var det är... men säg NEJ om det inte är rätt.. *Kram*

    SvaraRadera
  2. Tror inte jag har riktigt koll på vad som är rätt just nu :o(

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ska gå dit och se vad som händer. Känns det inte bra är det bara att gå därifrån!

    SvaraRadera