Related Posts with Thumbnails

torsdag 18 mars 2010

I dag är en sån där dag...

....där allt går i slowmotion. Sov till elva och ville ändå inte gå upp för tankarna malde i huvudet på mig så jag ville bara dra täcket över huvudet igen.

Jag har en del jobbiga saker att ta tag i. Saker som jag inte blir av med hur mycket jag än vill utan kommer att behöva dras med det för väldigt lång tid framöver. Saker som kommer påverka mina drömmar och komplicera sånt jag vill. DET måste jag ta tag i och det känns hopplöst och jag känner mig maktlös och jag är rädd att även om jag tar tag i det kan jag inget göra.
Bara gilla läget...

Igår sökte jag tre jobb så nu har jag totalt fyra ansökningar ute som ska studeras och inspekteras i minsta detalj. Mitt cv ser nog bättre ut än många andras och jag har alltid haft tur med de jobb jag sökt, men ändå känner jag mig mer osäker än någonsin. Kommer någon att vilja anställa mig eller ska jag behöva gå på socialen i all evighet? Det tär på mig för ALDRIG i hela mitt liv har jag känt mig så utblottad som just nu. Jag som alltid klarat mig själv.

Lite kaffe nu kanske få tankarna i rätt banor igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar