Related Posts with Thumbnails

lördag 20 mars 2010

Jag suktar efter rött vin...

...något gott att äta. Men inte själv. Jag suktar efter manligt sällskap som jag kan skåla det röda vinet med och som jag kan få krypa upp i famnen på efter att vinet är uppdrucket och maten borta från tallriken.

Känner det i hela kroppen, både längtan efter berusande vin och efter en man. Någon har varit och kretat runt lite i mitt innersta och väckt den där längtan och nu har den växt sig så stark så jag är beredd att göra vad som helst för lite sällskap... nästan i alla fall. I alla fall kanske böna och be. Men jag har ingen att böna och be...

Och den som kretat runt och lockat upp de där känslorna till ytan är en bra bit härifrån så även om jag vet att han kanske gärna skulle skåla i ett glas rött vin med mig är det inte tänkbart just nu för avståndet.

Varför finns det ingen tjänst som heter "Ring så sällskapar vi och skålar i vin"

Pleeeease give me wine and a MAN!!!

4 kommentarer:

  1. du får väl ta fram den där robotmannen vi pratade om (hi hi)

    mamma

    SvaraRadera
  2. Hahaha undra vad folk tror när de läser det där men ja en sån hade varit bra i kväll.
    Bara han lagar god mat så :o)

    Kram mamsen!

    SvaraRadera
  3. det finns ju eskortfirmor med män?

    SvaraRadera
  4. Jo det gör det ju förvisso... men jag tror inte min ekonomi skulle tillåta det :o)

    Kan man få rabatt om man är arbetslös tro?

    SvaraRadera