Related Posts with Thumbnails

måndag 29 mars 2010

OJ, vad hände?

Det blev varken frukost eller samtal till mamma för av någon anledning svepte en trötthet över mig tyngre än sten där jag satt i soffan så jag sjönk ner under filten och somnade som en stock. Vet inte om det är utmattning av helgen... nej inte av DEN anledningen utan mer känslomässigt liksom. Tankar och känslor som löper amok i mig och tar kraften ur mig på något sätt. Inte van med tanke på att jag bara har haft ETT känsloläge den senaste tiden så intrycken rent mentalt blev kanske lite för mycket på en gång. På gott och ont...

Vaknade i alla fall av att Mattias skickade ett sms...

"Jag kommer nu"

Bara att pallra sig upp och sätta på kaffe och äta dagens första mål klockan tre. Bra jobbat Petti!

Nu ska jag INTE slöa mer i alla fall utan nu ska mina nya panelgardiner upp och det ska städas lite här hemma för i morgon får jag besök av underbara Andrea. En kompis jag träffar alldeles för sällan och nu har hon mage att flytta från stan till Östersund så i morgon blir väl lite av en avskedsträff. Kommer sakna henne grymt mycket även om vi inte ses så ofta. Men vissa människor finns där nära en ändå liksom och hon är en sån och som jag önskar jag kunde få träffa lite mer ofta så i morgon ska jag se till att njuta ordentlig av hennes sällskap.

Matte och en trött Petti!

2 kommentarer:

  1. Du får åka och hälsa på henne då, så kan vi ju träffas också! Det vore hur kul som helst ju. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag tänkte faktikst på det :o)

    Har aldrig varit i Östersund så det skulle vara jätteskoj!

    Kram

    SvaraRadera