Related Posts with Thumbnails

tisdag 30 mars 2010

Om några timmar är hon här...

...Andrea och nej vi ska inte hoppa i sängen men hon är en sån där tjej man skulle kunna göra det med och det skulle vara en helt naturlig sak att göra med henne. Hon är en sån där tjej man bara inte kan låta bli att tycka om för hon liksom sprudlar och hennes okonstlade och framåt sätt är något jag bara älskar.

Första gången vi träffades var på en fest hos en gemensam vän (Stefan i Bonde söker fru som blev tillsammans med hästbonden den här säsongen). Hon kom in i rummet och liksom sken upp hela stället. En sån där tjej som syns och hörs och som tar plats fast på ett ödmjukt sätt. Jag tror jag blev lite förälskad i henne där och då och vi fann varandra direkt.

Hon är lite som jag skulle vilja vara för hon tar allt lite med en klackspark utan att för den delen vara ytlig och hon är mer som en kille i sitt sätt att agera känslomässigt och just DET skulle jag vilja vara lite bättre på. Tänker inte gå in på några detaljer för det är för personligt och jag vill inte hänga ut någon som inte kan tala för sig själv, men jag menar givetvis det där på ett positivt sätt.

Jag vet att det kommer bli en supertrevlig kväll och jag VET vad vi kommer att prata om. Killar och SEX brukar vara ett ganska stort samtalsämne när vi kommer ihop och vi har ju en del att uppdatera varandra med för nu var det alldeles för länge sen vi sågs.

Hon står för maten och jag för vin och efterrätt.

Kommer bli en bra kväll...

4 kommentarer:

  1. Låter kanonkul! :D
    Får jag vara med? Haha!

    Puss o kram!

    SvaraRadera
  2. Det vet du vännen :o)

    Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Petra.
    Önskar jag vore
    en fluga på väggen.
    Med blossande kinder.


    Trevlig kväll önskar jag er!


    kram

    SvaraRadera
  4. Åh... låter som att ni har en riktigt trevlig kväll framför er! =o)

    SvaraRadera