Related Posts with Thumbnails

måndag 29 mars 2010

Behövde få sova...

...ut lite för det blev lite sent igår. Hade besök av T och det blev mycket prat om var vi befinner oss med alla våra känslor och det var skönt att få prata med någon som vet precis. Och jag tror jag fick honom att känna sig lite bättre till mods angående hans tjej han träffar för hon ringde när han var här och han fick en anledning att vara lite kylig mot henne. Det kan hon behöva och både han och jag visste att hade han inte varit hos mig hade han veknat direkt. Nu hade han tom modet att försöka låta bli att ringa henne senare som hon ville. Ja som sagt... hon behövde få känna på hur det känns att bli behandlad så. Hoppas han stod på sig resten av kvällen sen.
Det blev pizza också och zappandetv. En trevlig kväll helt enkelt.

Det är grått och snöblandat regn som faller ner ute så morgonpromenaden var ingen behaglig upplevelse. Men det var däremot sms:et jag vaknade till i morse...

"Mina sängkläder luktar fortfarande Petra"

Det gjorde mig glad, det var längesen någon sa att sängen luktade mig. Har saknat det så enormt mycket.

Han är fin läraren. Tänker på honom en del. Vi får väl se om/när vi ses igen. Han har nämligen bara gett mig G med motiveringen att man aldrig ger MVG direkt för då har man inget att sträva efter. Jag får väl tolka det som att han gärna VILL ge mig MVG!

Kan man säga till hjärnspöken som man gör till nyckelpigor?

Flyg, flyg hjärnspöken FLYG!!!!

Nu blir det kaffe och samtal till lilla mamma. Hon vill väl veta om helgen antar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar