Related Posts with Thumbnails

tisdag 9 mars 2010

Äntligen...

...har jag något roligt att se fram emot. På torsdag kommer min älskade mamma. Som jag har längtat för vi har inte träffats sen i julas. Fy fan vad tiden går fort.

Är det någon jag behöver just nu så är det henne. Nu kanske jag kan få ordning på mitt hem för här händer det fan inte mycket och hade det inte varit för att underbara Mia och hennes son var här idag och faktiskt skruvade fast det nya fina toalocket så hade jag fortsatt att sitta på det kalla porslinet. Ni hör ju själva, mina gäster får fixa toaringen. Det är fan katastrof!

Jag sitter helt enkelt fast och allt tar emot trots att jag egentligen älskar att hålla på att fixa med hemmet och inredning men just nu är INGET roligt. Därför ska det bli skönt att få hit mamma som kan sparka mig i röven och sätta lite fart på mig så att mitt hem snart kanske ser ut som ett hem.

Jag längtar så efter henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar