Related Posts with Thumbnails

torsdag 25 mars 2010


Älskade bror Timmie 23 år idag!

Tänk att jag ha stått och vaggat dig i en vagga som jag själv låg i när jag var lite. Jag har stått och dragit vagnen över kökströskeln med köksfläkten i full gång för då var enda gången du somnade.

Tänk att du är 23 å i dag fast ibland trodde jag att du inte skulle bli äldre än något år så många gånger som jag trodde du skulle slå ihjäl dig själv. Vet inte hur många gånger du trillade ner för trappen men du reste dig bara upp och sen var det bra. Och så har det varit hela tiden. Du borde varit sönderslagen i hockey men inga tacklingar tog kål på dig. Alltid lika orädd och tålig.

Det har varit hockey, skateboard, rollerblades och trickcyklar men allt har du fixat utan några större blesyrer och skråmor.

Hoppas du fortsätter gå igenom livet lika tålig och orädd!

Jag älskar dig Michael TIMMIE Jackson!

6 kommentarer:

  1. ohmygoossh! vilken snygg människa där.

    SvaraRadera
  2. Hahaha såklart!!!
    Han är ju MIIIIIN bror ;o)

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än hålla med. Är han upptagen? ;) haha.

    Kramar /A

    SvaraRadera
  4. Hahaha nej han har precis blivit singel ;o)

    Jag får väl se till att han kommer och hälsar på mig snart!

    SvaraRadera
  5. Haha gör det, fort. Jag flyttar till skåne om några veckor ;P

    SvaraRadera
  6. hö hö stopp där!! Nu lurar vi inte iväg en unge till för mig ända till Norrland, det blir för dyrt för mig (om ni inte behöver min uppbackning samtidigt)

    Mamma

    SvaraRadera