Related Posts with Thumbnails

onsdag 24 mars 2010

Äntligen...

....är mitt hem någorlunda klart. Igår höll jag på precis hela dagen att borra upp hyllor och tavlor och fixade den stora klädkammaren så nu kan jag SE alla mina kläder. Golven kan man helt plötsligt gå obehindrat på utan att behöva sparka på säckar med skor och kartonger med diverse pryttlar i. Så skönt att ha ett iordninggjort hem som jag kan ta hem mina vänner till utan att behöva förklara varför det fortfarande ser ut som jag precis flyttat in trots att det är över tre veckor sen.

Så igår var bästa Emma här och hade kvällsmys. Vi hinner inte ses så ofta nu för tiden så jag var glad över att hon äntligen kunde ta sig tid. Hon hade mat med sig så vi mös i varsin soffa och moffade kebab och kollade på tv. Desperate housewives och min favoritserie Cougar town och vi skrattade och hade det jätte trevligt. Har verkligen saknat henne och våra myskvällar.

På tal om Cougar town så måste jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite för D22 kommer på kaffe snart. Fast han får snart byta namn till D23. Har saknat honom den lilla sockerbiten *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar