Related Posts with Thumbnails

torsdag 11 mars 2010

Vi ligger i sängen...

...nära varandra ovanpå täcket. Oskyldigt och utan förväntningar, bara för sällskapet skull. Men så tar han min hand och för den till ställe jag inte haft min hand på väldigt länge. Jag blir förvånad och lite generad men låter handen ligga kvar och jag känner hans manlighet och med förvåning märker jag att jag saknat det och njuter lite av känslan i min hand.

Jag får känna skäggstubb mot min nacke och händer som smeker min rygg och trots att jag inte alls hade förväntat mig att känna som jag gör så tillåter jag mig själv att njuta av det. Mina händer utforskar den nakna huden som täcker de breda axlarna och jag börjar försiktigt massera hans nacke. Han stönar till och jag förstår att han gillar behandlingen så jag vänder honom om och sätter mig på hans rygg och masserar ryggen, axlarna och gräver in fingrarna i det blonda håret och masserar hans hårbotten. Han skjuter rygg och spänner musklerna så jag ska komma åt bättre och jag njuter av att få känna den lena huden under mina fingertoppar.

Jag lägger mig brevid honom och hans hand och fingrar smeker utanpå mina tunna spetstrosor och fortsätter över mina bröst och jag vill genast ha tillbaka hans hand där den först var. Snart ligger vi nakna och för första gången på länge längtar jag efter att få ha en manlig kropp nära, så där nära man bara tillåter vissa att komma.

Han somnar före mig och jag ligger och lyssnar på hans snarkningar och medans min kropp återhämta normal andning känner jag mig ganska lugn och glad över att den där lusten fanns kvar någonstans djupt inom mig och att jag kunde tillåta mig själv att släppa fram den.

När jag vaknar på morgonen kryper jag in i hans famn och smeker hans lena mage och jag känner hur han vaknar till liv. Vi ligger en stund och tittar på tv och jag kommer på mig själv med att ligga och trycka min rumpa mot honom men han reser sig upp och säger han behöver svalka av sig i duschen Jag förstår inte varför han ska svalka av sig när jag gärna kommer nära en gång till och han ler och kryper tillbaka ner i sängen hos mig.

Senare säger vi hej då och jag går därifrån med en ganska skön känsla i min kropp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar