Related Posts with Thumbnails

fredag 25 mars 2011

Vita tulpaner, Champagne och pizza!


Sista dagen på jobbet och jag får agera assistent till mina kollegor och sköta deras pappersjobb. Lugnt och skönt och jag njuter av att veta att det är mina sista timmar vid skrivbordet. Jag får med mig en flaska Champagne hem men den riktiga avtackningen blir om ett par veckor.

Min söta älskling gav mig vita tulpaner som jag älskar och ett kort som värmer. Och hela han värmer mig och idag har varit en sån där dag då jag känner mig extra kärleksfull, längtig och enormt kramsugen. Kanske för att jag inte fått min dagliga kramdos av honom. Det spelar ingen roll att han hela tiden skickar söta sms där han skriver han saknar mig och älskar mig. Den stunden jag fått se honom idag är inte på långa väga nog för att stilla mitt behov av honom. Ibland önskar jag saker och ting kunde vara enkla och att tiden var påverkbar. Men jag vet att jag snart är i hans famn... för alltid... hoppas jag!

I kväll hämtade jag hem fina Cilla till mig. Vi har haft fredagsmys med pizza och lite vin. Vi har legat i en varsin ände av min soffa och bara slappat och det var nog precis var vi båda mäktade med.

Nu kommer jag snart krypa i säng för jag har kommit på att sova är enda botemedlet mot längtan!

2 kommentarer:

  1. Fick inte heller min dagliga dos av dig, saknar dig oerhört mycket....

    Kram Pricken

    SvaraRadera
  2. Kom hit och krama mig då sötis ;o)

    Love you!

    SvaraRadera