Related Posts with Thumbnails

torsdag 24 mars 2011

Nya naglar och ny frisyr!


Jag var snäll och gav bort två av mina bonuscheckar på hotellövernattningar till tjejerna på salongen där jag fixar mina naglar så idag fick jag tillbaka för min snällhet i form av ny fin färg och frisyr och fixade naglar. Skönt när man kan göra lite byte ibland. Och jag vill ju såklart vara lite extra fin nu när jag ska börja på nytt jobb. Fast tills dess har jag nog i alla fall fixat naglarna minst en gång till. De växer som ogräs så var tredje vecka behöver jag stärka och fila de igen. Det är en lyx jag gärna unna mig.

Vad unnar ni er för lyx?

4 kommentarer:

  1. Ingen lyx egentligen. Ja det ska vara håret som jag klipper var 6e vecka ungefär och salongsfärgar varannan gång.

    Men naglar skulle jag nog unna mig tror jag mina är solkiga och eländiga. Men här är det dyrt typ 1000 spänn första gången. Som stalltjej är det en för dyr lyx då man kan säga att jag bokstavligt talat ofta har skit under naglarna ;)

    SvaraRadera
  2. Lyx? Haha, jag har inte klippt mig sedan i oktober men på måndag är det dags igen, och gissa om håret är risigt nu! Jag unnar mig inga såna där behandlingar och sånt, gillar inte riktigt det men shoppar desto mer. Jag unnar mig skor kan man väl säga, hehe!

    SvaraRadera
  3. Att klippa sig är väl en mysig lyx. Så skönt att få håret tvättat :o)

    Och skor Anna är en lyx man aldrig kan få för mycket av ;o)

    Kram på er!

    SvaraRadera