Related Posts with Thumbnails

söndag 6 mars 2011

Be your angel!


Vill så gärna ge dig den styrka du behöver
finnas där när du gränsen går över

På andra sidan väntar jag med min kärlek
du behöver aldrig känna dig svag och vek

Som en ängel brer jag mina vingar över dig
du behöver aldrig fundera eller tveka på mig

För min kärlek är äkta och så fruktansvärt stark
med dig är jag aldrig rädd för att falla och ta mark

Lita på mig för jag ska ge dig kraft att orka
när du blir trött och din energi hotar att torka

Jag ska alltid finnas där stark vid din sida
med mig ska du aldrig behöva känna smärta eller lida

Om du bara vågar och tar min hand
ska jag få våra hjärtan att stå i brand

En låga som ska brinna för evigt för dig och mig
för du är den enda och jag ska för alltid älska dig

Av Pettiwoman



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar