Related Posts with Thumbnails

torsdag 17 mars 2011

Till världens ände!

Dit skulle jag kunna åka med honom svarar jag när han frågar om jag tycker om att resa. Och det är inte bara det jag känner att vi har gemensamt utan som jag har han strösocker på blodpudding och jag myser varje gång vi ligger tätt intill i sängen och skrattar åt samma banala sittcomes på tv.

Idag låg anställningsavtalet på hallgolvet när jag kom hem och idag har jag även berättat för min chef att jag ska sluta. Med blandade känslor för jag har ju det bra där jag är och det kändes såklart skönt när hon försökte få mig att stanna. Men jag har bestämt mig. I morgon ska jag försöka få henne att släppa mig redan om en vecka då det nya jobbet vill ha mig på utbildning tre veckor innan butiken öppnar.

Nu hänger John Blund i mina ögon. Denna vecka har varit underbar på ett sätt med mycket mys och kärlek men också mycket att ta in... saker som jag ändå inte kommer ha nytta av. Därför är jag trött nu.

Zzzzzz........

3 kommentarer:

  1. Jag har varit usel (som vanligt) på att läsa och kommentera, men jag blir innerligt glad när jag läser om att du träffat kärleken OCH har fått jobbet !

    GRATTIS och Kram!

    SvaraRadera
  2. P.
    Karamelliserad blodpudding
    skall visst vara delikat.
    Likaså att bli ett
    med en älskad.

    Sov som socker.



    kram

    SvaraRadera
  3. Douglas du är förlåten :o)
    När du väl kommer och hälsar på är du mer än välkommen!

    Jag sov som socker vännen!

    Kram på er!

    SvaraRadera