Related Posts with Thumbnails

lördag 5 mars 2011

Party or not?

Det är alltid samma sak när jag kommer till helgen och jag har haft tankar på att gå ut. Velar in i det sista och så slutar det med att jag sitter ensam i soffan för jag inte orkar något annat. Jävla tråkfitta skulle jag vilja kalla mig själv på ren svenska.

I kväll har jag som sagt möjlighet att följa med antigen två trevliga tjejer på en bar, sitta och mysa och spana i folk. Kan bli supernice. Sen ska mina två älsklingar M&M ut och vill ha mig med. Men ja ba... ähhh vet inte, få se, soffan drar ju och pizza blev du ju ingen igår så vaa faaan!

MEN KOM IGEN NU FÖÖÖR FAAN.... har jag lust att skrika i mitt eget öra. Fatta att jag varit den största partypinglan ever. Queen of the dancefloor (ja det är jag fortfarande när jag väl masar mig dit)! Så vad är problemet liksom?

Fattar nada men lusten finns där liksom inte. Fast jag vet ju också att om jag bara drar på mig den där snygga klänningen och höga klackarna så är det ju minst lika trevligt som att sitta och häcka i soffan.

Jaja... vi få la se!

3 kommentarer:

  1. P.
    Ut med dig.
    Jo.
    Det blir roligt.
    Jag lovar.



    kram

    SvaraRadera
  2. Kom hit och ät pizza med mig istället ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. P.
    Så dags nu.
    Kl. 00.05
    Typiskt.



    kram

    SvaraRadera