Related Posts with Thumbnails

fredag 18 mars 2011

Jag är grymt nyfiken...

... på vilka det är som kommer att jobba under mig så idag bad jag de maila över uppgifter på de personer som ska jobba i butiken. Den infon får jag nästa vecka och det ska bli jättespännande att få se vilka det är. Vad jag vet kommer det att vara tre optiker, tre optikerassistenter och minst lika många säljare.

Och de kommer att få världens bästa chef. Jorå... det vet jag för det sa alltid min personal i butiken (men de vågade kanske inget annat).

Spännande...

3 kommentarer:

  1. Shit, så spännande med ett nytt jobb :D

    SvaraRadera
  2. Med handen på hjärtat så är du den bästa chefen jag har haft, det kan du leva på. =) (Det hoppas jag du kan leva på). =)

    SvaraRadera
  3. Ja Ana det är verkligen superkul och spännande :o)

    Tove du är såå söt och snäll och du var en superbra anställd också :o)

    Kram på er!

    SvaraRadera