Related Posts with Thumbnails

lördag 12 mars 2011

Kanske jag börjar bli gammal...

....för det vore en naturlig förklaring till att jag helt plötsligt inte längre kan sova länge på morgonen. Eller så är det för att jag vill sända iväg mitt första "jag-älskar-dig-sms" så fort solen gått upp. För jag vaknar allt tidigare och tidigare så idag när jag vaknar med tuppen i Azitas säng är jag för ovanlighetens skull vaken innan henne. Så innan klockan är tio har jag både ätit frukost, hämtat min bil, gått en lång runda med Jocko och till slut kan jag landa i soffan och liksom frågar mig.... jaha, och nu då?

Det blir en liten runda till Köpis med Azita. Jag har en liten present att inhandla, fast egentligen borde jag sluta skämma bort honom för jag har gett honom små kärlekspresenter både nu och då. Men det är ju så mysigt. Så detta får nog bli det sista på ett tag..

Hör du det Pricken ;o)

2 kommentarer:

  1. Jag hör dig....

    Pricken...

    SvaraRadera
  2. Jaa... men det jag skulle köpa fanns inte :o(
    Vad det blev istället vet du ju ;o)

    Kram

    SvaraRadera