Related Posts with Thumbnails

söndag 20 mars 2011

I rena lakan!

Allt är städat och ett lugn infinner sig över att det äntligen är gjort. Jag kan åka hemifrån i morgon och veta att jag kommer hem på torsdag och bara kan njuta. Nya lakan i sängen och jag ska krypa ner nyduschad om en stund och njuta av att det snart är morgon. Jag längtar...

Tidigt kommer han och väcker mig, kryper ner hos mig under täcket och jag ska krama honom hårt. Ska smeka hans kind och viska hur mycket jag älskar honom. Jag vet att han behöver höra det just nu. Behöver höra att jag finns här.

Jag längtar efter honom så det svider i mitt bröst och det finns inget bättre än att få träffa honom igen efter att vi varit ifrån varandra några dagar. Få krypa in i hans famn, där jag hör hemma. Få hålla om honom, känna hans huvud mot mitt bröst, där han hör hemma.

Du o jag älskling!

4 kommentarer:

  1. Nya lakan i sängen.. och så tittar jag på min säng och inser att allt är huller om buller och att det är dags för nytt lakan här med.. inget är så bra som en renbäddad säng. Det om något är så nära himmelriket jag kommer ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det var en fröjd att krypa ner igår kan jag säga :o)

    Detsamma Sebastian :o)

    Kram på er!

    SvaraRadera