Related Posts with Thumbnails

torsdag 3 mars 2011

Happy!

En glad Petti idag. En sån där dag då det liksom regnar positiva saker över mig. Som ett samtal om en intervju på ett av de där jobben jag sökt. Det jag helst av allt vill ha. Och affären gick i hamn. Ett handslag och en lunch senare lämnar jag den där butiken med en ganska hyffsad summa i min portfölj.

Sen möts vi på en fika. Och som vanligt blir jag varm redan innan han hunnit stiga ur bilen. Vi sitter mitt emot varandra och han säger saker som kryper in och gör mig glad, lugn och lycklig på ett sånt där behagligt sätt. Han stryker mig över kinden och hans leende smälter alla mina oroliga tankar till små obetydliga pölar. Och med honom känns det som jag skulle kunna bestiga världens högsta berg. Ingenting skulle vara omöjligt och jag vill att han ska förstå det.

Vi kysser varandra, och jag viskar...

...jag älskar dig, och han svarar....

....och jag älskar dig!

2 kommentarer: