Related Posts with Thumbnails

tisdag 8 mars 2011

Min sockertopp!




Kan inte tänka mig något bättre sätt att få vakna på just nu än med den här gobiten på ena sidan och en annan gobit på den andra. Jag njuter av varenda minut just nu. Finns så mycket jag skulle vilja säga... men jag håller det lite inom mig. Det är svårt med orden. Finns inte så många som skulle kunna beskriva tillståndet jag befinner mig i. Jag önskar bara att det inte tar slut. Att jag får stanna här. Nära honom.

Intervjun igår gick superbra. Det kändes avslappnat, naturligt och vi fick en lång och trevlig pratstund. Vad det innebär vet jag inte riktigt men jag kan säga att jag håller tummarna så de vitnar just nu.

Vad det är för jobb? Ett butikschefsjobb i en optikbutik. En dröm för en glasögonnörd som mig!

Vill, vill. vill. vill....

3 kommentarer:

  1. Kan jag som trogen läsare härinne få rabatt om du får jobbet? ;)
    Skulle behöva byta ut mina gamla glasögon till någon nytt känner jag :)

    SvaraRadera
  2. Det lovar jag dig Sebastian ;o)

    SvaraRadera