Related Posts with Thumbnails

tisdag 29 mars 2011

Jag är trött...

... och huvudet fullt med optikertermer efter en fullmatad dag tillsammans med min personal. Jag är den enda som inte har den minsta erfarenhet från branschen och jag tror en del ifrågasätter varför jag fått tjänsten som butikschef utan den kompetensen men troligtvis fick jag jobbet för att ledningen tror på mig och då gör jag också det. Allt går att lära sig och trots att det känns som det är mycket bara efter det lilla idag så är jag övertygad om att det kommer att gå bra. Från och med i morgon ska jag vara ute i butik och lära mig.

Det blev en sen kväll igår och en tidig morgon men det var värt det för att få somna och vakna i famnen på den bäste. När jag är med honom känns allt bra och jag försöker hålla kvar den känslan. Det är svårt. Och ibland känner jag att det finns många ord jag vill säga men som inte bli sagda. Kanske av rädsla.

Måste sluta vara rädd...

5 kommentarer:

  1. Grattis till nya jobbet. Efter optikerchef, vad blir nästa steg? Flytta till en synvilla?

    SvaraRadera
  2. HA....HA....HAAA Mattias, du är rolig du :o)
    Men vem vet.... kanske jag gör det!

    Kram på dig och kul att du tittade in!

    SvaraRadera
  3. Dom valde dig för att du är grym tjejen ;=) !

    Javisst är det jobbigt med såna där känslor som beror på ens förflutna ;=( Tusan att man inte fungerar som om man hade en ON/OFF knapp man kunde klicka på vid behov.

    Kram!
    /D

    SvaraRadera
  4. Hur går det för dig att vara ute i butik?
    Får du ge rabatter ännu? ;)

    SvaraRadera
  5. Strunta i andras tankar och tro på dig själv =) Vill amn så kan man ju =)
    KRAM

    SvaraRadera