Related Posts with Thumbnails

söndag 13 mars 2011

Relax...

...och det var så skönt att låta mig övertalas av finaste Azita som vet när jag behöver ryckas upp. Så det blev en runda på det lokala äventyrsbadet där jag fortfarande efter fem år i den här stan aldrig tidigare varit. Precis vad jag behövde. Få simma i den varma poolen som även sträckte sig utanför badhuset i den kalla friska luften. Så skönt med friska vindar som fick alla tankar att försvinna en stund. Få bubbla bort oron i mitt bröst och avsluta med en varm skön bastu. Perfekt söndagsmys.

Och denna dag är inte slut ännu utan varför inte fortsätta i friskhetens tecken, så snart blir det Zumba för Azita och mig. Första gången jag ska pröva på och jag vet redan med säkerhet att jag kommer att älska det.

I kväll kommer det vara extra skönt att få släppa ner röven i soffan tror jag.

Fler såna här söndagar...

4 kommentarer:

  1. Det var det verkligen :o)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Sådana tröttsöndagar är de bästa :)

    SvaraRadera
  3. Tröttsöndagar????????
    Jag var på ZUMBA!!!!
    Där fick man fan veta att man levde ;o)

    Men nu är det mys i soffan!

    Kram

    SvaraRadera