Related Posts with Thumbnails

tisdag 8 mars 2011

Kärlek är (eller min dag)!

Jag vet, jag vet... jag skulle ju inte och jag lovar att den här svartröda bloggen inte ska förvandlas till någon rosaskimmrande kärleksfull hubbabubba blogg men när man haft en sån här dag så är det liksom svårt att låta bli. Så det blir ett blogginlägg i punktform i rosaskimmrande hubbabubbastil...

Min dag... eller kärlek är:

* när man vaknar av att klockan ringer 06.00 och man inte är trött utan kryper intill och har sex i en timme. Sen myser man till det är dags att gå upp.

* när man äter frukost ihop men det enda jag kan tänka på är hur snygg och gott han luktar.

*  när timmarna går och när det är dags för lunch intar vi den tillsammans och han är fortfarande lika snygg och jag kan knappt äta för jag bara sitter och stirra in i hans fina ögon.

* att sitta i en bil och vi bråkar om vilka låtar som är bäst och jag älskar vårt sätt att kivas på.

* att se honom prova glasögon och tycka han är sexig i allt han sätter på näsan.

* när vi fikar och han erbjuder det sista på kanelbullen till mig. Ni vet det där godaste på hela bullen.

* att sitta i bilen i en biltvätt och spela romantiska låtar på högsta volym och se varandra djupt i ögonen och kyssas passionerat till den stora torken drar igång.

* att krypa i säng mitt på dagen bara för att mysa med byxorna nere vid fötterna.

* att få träna på gymet och njuta av hans fina kropp och pusha honom till att orka lite till.

* äta middag ihop och han ändrar sin vattenbeställning till öl bara för jag ska dricka vin.

* att jag serverar honom nötter och öl framför hockeyn.

* när han säger han fryser och jag hämtar täcket och bäddar in honom i där han sitter i fåtöljen framför tv:n

* att bara få vara med honom hela tiden.

Sorry.... jag vet... sockersött och kärleksklaffsigt som sockervadd men va fan ska jag göra???

JAG ÄR JU KÄR!!!!

4 kommentarer:

  1. Haha såna där dagar drömmer jag ju inte ens om längre, har nog varit singel alldeles för länge. :)

    SvaraRadera
  2. Haha. Kärlek är ju nåt fint så be inte om ursäkt för det! :)

    SvaraRadera
  3. Uj vad härligt! Min kille (hur sjukt är inte det att skriva då) brukar dock inte låta mig få mitten på bullen.

    SvaraRadera
  4. Skalli jag looovar att när du minst anar det, jag hade ju också gett upp!

    Christel det är inte bara fint... det är tamejfan vackert ;o)

    Aurora jag hoppas inte vi behöver mäta kärleken i bullar ;o)

    Kram på er!

    SvaraRadera