Related Posts with Thumbnails

lördag 26 mars 2011

Turn me OFF!

Känslor rår jag inte på hur mycket jag än önskar ibland. Saknad och längtan kan bli till frustration som växer och blir mig övermäktig och liksom rinner över som tårar som jag inte vill visa. För jag vet ju. Och jag försöker vara en stor och duktig flicka. Men ibland går det bara inte. Det är då jag önskar jag hade en sån där knapp. Men jag har inte det och det spelar ingen roll att han kramar mig, kysser mig och säger att jag inte ska vara ledsen för då blir han också ledsen. Klumpen i bröstet går inte att hindra och på några sekunder har den bytt plats till halsen och jag är glad att jag lyckas svälja bort den så länge han är kvar. Men så fort dörren efter honom stängts väller tårarna fram. Jag älskar honom och önskar han kunde stanna lite längre. Saknaden infinner sig bara minuter efter att han gått.

Så i kväll tar jag på mig förklädet och hänger vinöppnaren i sidan och beger mig till restaurangen för att jobba. Det är lönehelg så jag kan bara gissa att det blir mycket att göra. Precis vad jag behöver för att skingra tankarna.

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll!

4 kommentarer:

  1. Det hoppas jag med, de samma :)

    SvaraRadera
  2. Önskar vi kunde byta sida...
    Kram Pricken

    SvaraRadera
  3. Bor ni en bit ifrån varandra eller har ni möjlighet att ses varje dag? Jag vet annars hur det är att ha distansförhållande då jag hade det med Idas pappa i ett halvår innan vi flyttade ihop. Härligt att få sakna någon dock som du gör och vilket gulligt meddelande han hade skrivit =)
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. BTDT blev den en trevlig kväll :o)

    Jag vet älskling...

    Fröken det är mer komplicerat än så.... men bara en tidsfråga. Hoppas jag!

    Kram på er!

    SvaraRadera