Related Posts with Thumbnails

lördag 19 mars 2011

Trött o glad!

Det har varit full rulle hela kvällen sen jag steg in på restaurangen och det kändes som jag inte varit borta en dag från det där. Kanske det tar några gånger innan styrkan i vänsterarmen kommer tillbaka för riktigt lika många tallrikar som jag brukade kunna bära klarade jag inte. Men det har varit riktigt kul och jag fick mycket beröm för att det gick så bra och att jag i stort sett var självgående direkt. Lite dricks fick jag med mig hem också.

Nu är jag trött och fötterna hade behövt lite massage med det får älsklingen ge mig näst vi ses. Och håret luktar så där mycket matos som det bara gör när man jobbat på restaurang. Känns lite lagom mysigt välbekant.

Hoppas er lördagkväll varit bra!

4 kommentarer:

  1. Signomi! Thelå ena choriatiki, ena tarramousalata kai ena bifteki. Mia botali krasi, aspro. Efcharisto poli.

    SvaraRadera
  2. P.
    Klart du klarade det galant!
    Vad annars?

    Min lördagkväll
    blev trevlig.
    Jag blev även
    föryngrad av en
    söt liten varelse.
    Men bara verbalt.
    Hon trodde jag var 30.
    Hade jag varit det hade
    hon 'tagit mig direkt'.

    Så kan det gå i alkoholens
    dimmiga förmildrande sentimma.


    kram

    SvaraRadera
  3. M det jag kan tyda är ungefär:
    Traditionell, hamburgare, vit och tack så mycket :o)

    Kramaren det var väl inte fy skam. Det jag inte förstår är varför hon inte tog dig ändå. Åldern är väl bara en siffra :o)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Haha, ganska bra!
    "Ursäkta, jag vill ha en grekisk sallad, en Tarramousalata och en Bifteki. En flaska vin, vitt. Tack så mycket"

    SvaraRadera