Related Posts with Thumbnails

torsdag 24 februari 2011

Stuvade makaroner och hockey!

Skulle haft ett lunchmöte med en kund idag men något hade hänt så han ställde in. Och istället fick jag en lunch med stuvade makaroner och världens finaste. Och alltså... jag blir varm direkt när jag ser honom komma körandes i bilen. Hur kan man tycka någon är så fin så det nästan gör ont? Och han skickar ett mail där han skriver jag är vacker, att han smälter. Suck... jag är verkligen kär i den där killen!

I kväll ska jag och Azita ut med de stora pojkarna. Det är tre manliga kollegor till mig som vi får äran att följa med. Vi ska äta på Olearys och sen ska vi gå på hockey. Jisses, jag har bott i Gävle i fem år och aldrig varit på en Brynäsmatch så det är väl på tiden kanske. Om inte annat så kanske det finns lite snyggt att titta på för mig och Azita!

HEJA BRYNÄS!!!

3 kommentarer:

  1. Det är fint när den man själv tycker är som finast ... känner lika.

    SvaraRadera
  2. Du kommer säkert förstå efter matchen varför du normalt sett inte går på dessa tillställningar. I Gävle spelas ingen hockey, men de försöker och det ska man berömma dem för ;)
    Och nej, inte alls heja Brynäs *morrar*

    SvaraRadera
  3. Verkligen Miss Daisy... en underbar känsla!

    M... det var riktigt trevligt :o)
    Och jooo jag hejade på Brynäs!
    Puss på dig!

    SvaraRadera