Related Posts with Thumbnails

lördag 26 februari 2011

En kvinna behöver...

...en snäll man, en händig man, en sexig och viril man och en trygg man!


Sen är det väldigt viktigt att de här fyra männen inte känner varandra!


Och det är lite så jag tänker när jag har besök av en underbart fin vän som jag gråter ut hos och jag får massage i min otroligt stela och ömma nacke av hans stora starka händer. Att det finns män i min omgivning som fyller olika slags funktioner. Där jag befinner mig just nu så är det bra med de olika funktionerna när jag inte riktigt kan få de i en och samma person. Det är ju så klart det optimala och jag vet att jag en dag kommer att få det. Men just nu är det som det är och jag behöver fylla mina olika behov och då finns det fina vänner omkring mig som hjälper mig med det.

Med glimten i ögat kanske de första raderna vore det optimala sättet att leva på. Med olika män för olika behov men riktigt så enkelt är det ju inte. Fast å andra sidan verkar det inte vara enkelt att hitta en man med alla de olika kvalifikationerna heller. Eller så är det vi kvinnor som ställer orimliga krav. En man ska ju tydligen ena stunden vara stor och stark som Stålmannen och nästa minut vill vi ha en mjuk liten nalle att kramas med. Ena minuten ska han vara trygg och stabil så vi kan krypa in i hans famn och nästa minut klagar vi på att han är dålig på att visa känslor och aldrig gråter. Ja ni fattar.

Själv har jag bara två krav. Japp, ni läste rätt. TVÅ krav. Och det är att jag vill känna trygghet och passion. Finns bara det så är jag nöjd...

Så här:

Trygghet: En stor famn att krypa in. Vill kunna få känna mig liten och omhändertaget. Vill kunna känna tryggheten i att vara den enda, inte oroa mig för massa snedsteg och flirtar vid sidan om. Tryggheten i att vara VI mot världen.

Passion: Han ska kunna göra mig KÅT! Jag vill bli pirrig bara jag ser på honom. Vi ska ha ett passionerat sexliv. Det får man jobba på efter en lång tid ihop men viljan ska hela tiden finnas där. Den inbyggda lusten för varandra ska vårdas och vi ska ge varandra den närheten hela tiden. Sex är klistret som håller oss ihop.

Enkelt va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar