Related Posts with Thumbnails

lördag 26 februari 2011

Note to myself!

Åk inte till Stockholm utan att packa ner en enda klädtrasa med tanken att du ska köpa något nytt och snyggt att ha på dig! Dumt! Jävligt dumt! För det blir väldigt jobbigt när klockan är halv sex och butikerna stänger sex och du fortfarande inte hittat något. Problemet är inte att det inte finns något... hallå, vi är i Stockholm, utan att det finns FÖR MYCKET! Jag slet till mig en klänning på rea i alla fall som jag inte ens prövade så vi får väl se hur jag kommer att se ut sen.

Nu ligger vi på rummet och myser. Azita sover en stund och jag slötittar på tv och messar med världens finaste. Saknar honom allt lite grann.


Frågan är om det går att göra något åt det här i kväll!
Tror inte ens en snygg klänning kan lysa upp det fejset.

Mys i sängen!

3 kommentarer:

  1. Aha... har åkt skidor hela dagen o e supertrött... men det hade onekligen varit roligt att ses... Bor inte så långt ifrån... Anglais frukostbuffé tillhör de bästa i stan!
    Ha en riktigt najs kväll/natt i stan!

    /OMD

    SvaraRadera