Related Posts with Thumbnails

torsdag 3 februari 2011

Medaljens baksida!

Alla dagar är ju inte findagar som den igår. Det här är mer vanligdag och det är väl de jag har flest av så därför bjuder jag på en bild, morgontrött, rynkig och påsig runt ögonen och håret som ligger betydligt plattare än lockarna som omgav mitt huvud igår. Men det här är ju också jag. Fast vi nöjer oss med en bild av den här sorten. Det räcker liksom. Det är ju det fina vi ska frossa i.

Om en stund checkar jag ut för denna vecka. Ett kundmöte sen beger jag mig hemåt och fyra timmar i bilen känns mindre lockande. Men sen är jag i alla fall hemma igen. Längtar efter mina vänner, mitt hem och träningen på mitt nya hemmagym där jag snart ska hålla min första klass. Jag längtar verkligen efter att åter igen få stå längst fram och peppa och få människor svettiga.

Ha en underbar dag önskar en glåmig och trött Petti!

8 kommentarer:

  1. Det är ingen baksida vi ser det är en naturlig framsida. Ta det lugnt på vägarna hemöver nu för det har kommit lite underkylt regn här så det kan vara halt
    Kram Biffen

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!
    Lovar att köra försiktigt!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nä, buuuu - back to the lockiga håret omedelbums! ;)

    SvaraRadera
  4. Säg så här att det är tur att man kan variera sig så man inte lessnar på sig själv :D

    SvaraRadera
  5. Jag är kanske lite konstig, men jag tycker du är finare på den där bilden än på dem du var stajlad :o

    Kram.

    Jennie

    SvaraRadera
  6. M jag kommer vara lockig ibland, jag lovar :o)

    BTDT visst är det så. Framför allt är det skönt att jag inte tillhör de som måste vara stajlad för att kunna gå utanför dörren.

    Jennie du är snäll du :o)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag är nästan benägen att hålla med Jennie. Du är inte lite söt du!

    SvaraRadera
  8. Hahaha du är snäll du!
    Bra... då vet jag att jag inte skrämmer ihjäl folk när jag går utanför dörren omålad och fixad :o)

    Kram

    SvaraRadera