Related Posts with Thumbnails

torsdag 17 februari 2011

Hemma igen!



Och i brevlådan väntade min nya pälsmössa som jag letat efter så länge. Ville ha en i samma päls som kragen på två av mina jackor och till slut hittade jag en på tradera. Så fin och perfekt i färgen.

Som vanligt när jag kommer hem efter veckan borta är jag trött. Vill helst lägga mig i soffan och sova men idag tänkte jag gå på den styrkeklass som jag ska ta över nästa vecka för att se hur den tjejen kör sin klass.

Har inte skrivit på nån dag. Har inte velat, inte kunnat för jag har varit full av ilska och frustration över hur någon av mina läsare förstört något väldigt viktigt för mig. Det gör att jag lägger band på mig själv och mina ord. Tappar lusten och de där orden som annars brukar flöda stockar sig inombords istället.

Ska försöka lägga det här bakom mig men hoppas att du som vet vad jag menar förstår att du inte direkt gjort någon sammhällstjänst om du nu själv tror det. Du har ryckt undan mattan under mina fötter, puttat ner mig i det svarta hål som jag fått hjälp med att ta mig upp. Nu har du tagit den hjälpen ifrån mig. Hoppas du är jävligt nöjd med det. Jävla sopa!

3 kommentarer: