Related Posts with Thumbnails

lördag 5 februari 2011

Och jag funderar på...

...varför jag inte behöver mer än 40 minuter på mig att göra mig partyklar. Från att jag kliver in i duschen till att jag står i Azitas hall med de höga klackarna på och läppstift på tänderna (en liten miss där) så har det som sagt inte gått mer än 40 minuter. Jag vet att jag kan vara snabb men aldrig så snabb om jag vet att jag ska gå på fest och där finns 25-åriga killar. Men så är det idag.

Och kanske det helt enkelt beror på att de där 25-åriga killarna inte alls lockar idag. Kanske för att jag inte alls bryr mig ifall någon kommer att ge mig långa blickar. Jag skiter helt enkelt fullständigt i att göra mig snygg för någon annans skull i kväll.

Det finns ju liksom redan en jag vill göra mig snygg för...

1 kommentar: