Related Posts with Thumbnails

tisdag 1 februari 2011

Modell för en dag!




Ja, då sitter jag här ensam på mitt hotellrum, uppsnoffsad till tändernaa med finaste make-upen och superstylad frisyr. Och ingen att visa upp mig för. Känns ju sådär. Men det var väldigt roligt att få bli sminkad och fixad i håret. Jag fullkomligt älskar lockigt hår och tycker att jag är jättefin i håret. Hoppas det håller sig till i morgon. Får väl sitta upp och sova om det ska behövas.

Fick en goodiebag med mig med massa roliga saker och ett telefonnr till agenten för Tomas sabos smycke. Vi pratade lite jobb så vem vet vad det kan generera i framtiden. Det är ju egentligen sånt jag vill sälja. Smycken, smink eller kläder. Det står mig ju såklart lite närmare om hjärtat än det jag säljer idag även om jag har ett superbra jobb med bra produkter och framför allt underbara kollegor. Men man vet som sagt aldrig.

Vad gör ni då små rumpnissar?

4 kommentarer:

  1. Galet bra bild nr två ;)
    Jag vill också ha lockigt hår!

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja det hade du varit skitsnygg i ;o)

    SvaraRadera
  3. Fint :)

    Jag pluggar medicin!

    /Jennie

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är Jennie :o)

    Kram

    SvaraRadera