Related Posts with Thumbnails

söndag 20 februari 2011

Bla, bla, bla...

Jag är inget fan av ointressanta blogginlägg, de där som talar om hur många koppar kaffe jag druckit, hur mycket tvätt jag vikt eller hur många skithögar hunden lyckades klämma ut på långpromenaden. Men idag har jag fan inte mycket mer än så att skriva om. Den här helgen har bara varit en i högen av de som kommer gå till historia som de mest meningslösa helgerna någonsin. Jag har inte klivit ut mysbyxorna sen jag tog på de i fredags, nä jag har faktiskt sovit i de också. Jag har inte duschat på hela helgen och håll i er nu.... inte ens haft en tandborste i truten. Just nu är jag den sunkigaste och äckligaste person ni bara kan tänka er. Hur jag luktar vill jag inte ens veta.

Det enda jag gör förutom viker tvätt och dricker kaffe då, är att fantisera om allt snuskigt jag vill göra med en viss person. Fast innan vi träffas lär jag nog få duscha och borsta tänderna. Byta trosor också kanske. Eller jag kanske kör utan, de ska ju ändå av liksom.

I vilket fall kommer han får det tufft med mig näst vi ses. Jag är grymt kåt och kramsugen.

Jorosåatte...

4 kommentarer:

  1. Hej vännen, jag vet en till som är båda sakerna som du är. Sköt om dig nu
    Puss och kram Biffen

    SvaraRadera
  2. En sån helg har jag också haft, oglamoröst som få. Eller jag har mest legat på soffan inte ens städat.

    Däremot har jag kunnat få ligga, hypotetiskt om inte karlsloken mer stod i garaget och gned på skotern...Då jävlar glittrar det i ögonen, men en pilsk kvinna i gråmjukisar...det duger då inte!! Ogillas skarpt. :P

    SvaraRadera
  3. *fnissar förlösande*

    Välkommen till Sunkklubben darling... *pekar på mig själv och luktar med rynkad näsa i min armhåla*

    *sunk-kramas*

    SvaraRadera
  4. Livet är hårt Biffen ;o)

    Hahaha underbart tjejer. Skönt att veta att jag inte är ensam om detta förfall :o)

    Ger er en illaluktande kram!

    SvaraRadera