Related Posts with Thumbnails

tisdag 22 februari 2011

Om att göra saker för första gången!

Jag är inte ung längre. Det märker jag inte bara på att det är svårare att hålla vikten, att det börjat växa hår på de mest konstiga ställen och att 20 åringar inte längre kollar in mig. Nej, jag märker det även genom att jag liksom har gjort det mesta. Prövat sånt jag varit nyfiken på och eftersom jag inte är någon blyg liten viol har jag sett till att ta för mig. Därför är det en väldigt mysig och härlig känsla när man träffar någon, som inte heller är direkt ung längre, och vi hittar saker som ingen av oss gjort tidigare. Då fnissar jag och känner mig som en liten skolflicka. Och jag tror han myser lika mycket som jag.

Det är underbart att vara i det här stadiet. Att få utforska någon, lära känna varandra och känslan av att liksom inte få nog. Och den där värmen jag känner av att bara se på honom. Att titta på honom och verkligen tycka att han är det snyggaste, sexigaste och finaste som finns. Jag blir pirrig i hela kroppen. Kåtrusig skulle jag nog vilja kalla det. Och vi är som kaniner. Det sista vi gör innan vi somnar och det första vi gör när vi vaknar. Och ändå kan jag längta efter hans kropp lagom till lunch igen.

Jag bara myser just nu...

4 kommentarer:

  1. Unnar dig att få känna så efter förra årets kämpande.

    Lite avis blir jag också :)

    SvaraRadera
  2. Åhhh tack vännen! Vad snäll du är!
    Och ja... det känns som att det borde vara min tur nu... men som sagt, vi har en bit att gå. Inget är enkelt... och jag vågar inte riktigt ta ut något i förskott.
    Just nu njuter jag bara och hoppas det håller i sig!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag försöker alltid vara snäll. :)

    SvaraRadera
  4. Åhh vad underbar känsla. Vill också... Hade den känslan med "Den Nya Bekantskapen" men han gjorde ju som han gjorde tyvärr :(
    NJUUT..

    SvaraRadera