Related Posts with Thumbnails

fredag 18 februari 2011

Lönecheck!

Idag fick jag första lönechecken för bloggen jag skriver på tidningen. Mest funderar jag på vad de tänker om allt drama jag skapat men ingen har sagt något. Kanske de sitter och gnuggar händerna för tydligen drar det läsare.

Själv är jag splittrad med tanke på vad vissa saker har inneburit. Jag är fortfarande ledsen och arg över att någon av de som läser lagt sin näsa i blöt och förstört både för mig och någon som betyder mycket för mig. Det övergår mitt förstånd hur man medvetet kan välja att göra andra människor så illa.

Men jag tror på Karma!

6 kommentarer:

  1. Word! What goes around comes around, det tror jag stenhårt på. Förr eller senare!

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas i alla fall på det!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Lägg upp en bild på lönechecken och låt oss få en inlick i din privatekonomi ;)

    SvaraRadera
  4. Absolut M... det ska jag självklart göra ;o)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Jag blir ju lite nyfiken vad som egentligen har hänt, då jag följt dig ett tag nu.

    Som Ett ensamt hjärta säger, what goes around come around.

    SvaraRadera
  6. I det här fallet tycker jag att karma är bra, jag håller på den!

    Fast skulle karma och jag hamna i samma blåsväder så vette fan hur länge jag skulle överleva.

    Men, jag hoppas att den jäveln får på nöten!

    SvaraRadera