Related Posts with Thumbnails

fredag 25 februari 2011

Mailen går varm...

... mellan oss och när vi slutar mailar blir det sms. Och det är ord om saknad och längtan och han skriver de finaste meningar och själv kan jag varken äta eller jobba av alla känslor som bubblar inom mig. Han tycker jag ska försöka vända mina tankar till något positivt men jag förklara att jag blir sån när jag är kär. Kroppen och huvudet slutar liksom att fungera. Då svarar han att de fungerar bra när vi är tillsammans. Så klart. Han är ju mitt bränsle just nu. Jag lever på ångorna av vår närhet.

Därför känner jag mig lite halv utan honom...

4 kommentarer:

  1. Jag är avundsjuk på mailandet, jag skulle behöva börja skriva mer mail jag med.

    För övrigt är jag rätt avundsjuk på den där hotellvistelsen.. åh, bara sova och slippa tänka på att städa. På nåt sjukt vis tänker jag alltid så - även fastän jag aldrig städar. Haha!

    Kram på.

    SvaraRadera
  2. Hahaha känner igen det där... städa är inte prio ett. Men jag bor ju på hotell fyra dagar i veckan hela tiden så jag borde inte ha så mycket att städa hemma... fattar inte vem som stökar till när jag är borta!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter så underbart att få känna så för en annan människa...

    SvaraRadera
  4. Ja det är det också.... helt underbart :o)

    Kram

    SvaraRadera