Related Posts with Thumbnails

onsdag 2 februari 2011

Jaaaa jag veet....




...att det är mycket bilder på mig själv nu men jag är sååå nöjd med mitt lockiga hår och så glad över att det var lika fint idag. Så jag målade mig lite extra och det känns så mysigt när man får känna sig så där fin. Så därför ville jag föreviga det. Kände mig så tjusig när jag satt där i bilen på väg på kundbesök. Oftast när jag glor i den där backspegeln så ser jag en trött, glåmig och rynkig tjej med smink som inte sitter där det ska och det är inte alls så roligt. Därför vill jag ju så klart njuta lite av att få känna mig så där fin. Det unnar jag mig själv. Därför får ni stå ut med lite egobilder. I morgon är jag den där trötta, glåmiga och rynkiga tjejen igen.

En natt kvar sen bär det hem till Gävle igen. En helg som jag inte har något alls inbokat. Träning måste det bli för nedräkningen går fort till min första klass nu. Här på hotellet har jag tränat varje dag för att hinna ikapp så snart ska jag väl vara något sådär redo för mina klasser.

Jag har mailat den där killen jag hade en dejt med för över ett år sen, han som låste in sin bil i garaget. Jag vill ju så gärna träffa honom igen men jag har en känsla av att han inte är lika intresserad. Skulle verkligen vilja ha en dejt nu. Träffas och mysa. Gud så sugen jag är på det!

Vi får väl se vad han svarar!

12 kommentarer:

  1. Snygg frisyr verkligen. Gillar lockar på andra, jag är ingen lockig tjej..fast iofs på 80-talet ja då var det både långt, blont och lockigt med tillhörande spretlugg :D..

    Njut på du det får man faktiskt göra

    SvaraRadera
  2. Ja jag gör det.... om du säger att det är okej *fniss*

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen, du vart jättefsöt i den där frisyren, du är om möjligt annu sötare nu.
    Kram Biffen

    SvaraRadera
  4. Kommer du till Sthlm... så lovar jag att du ska få en dejt...

    /OMD

    SvaraRadera
  5. Men räcker det inte med EN bild?? Du kör ju alltid nästan likadana bilder från samma vinklar hela tiden. Samma bilder gånger 4 upphöjd i tio. typ.

    SvaraRadera
  6. Biffen du är för söt! Tack!

    OMD jag lovar att du ska få ta med mig ut på en dejt nån gång. Deal?

    TAP ja vad ska jag säga. Det här är min blogg och här härskar jag. Och varför nöja sig med EN bild när man kan få flera???
    Det är roligt att du kommer och hälsar på mina bloggar, men jag förstår inte riktigt varför för du verkar mest bara störa dig!

    Kram på er!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  7. Vilken underbart vacker kvinna!

    En riktig pärla.

    Du kommer nog att får säljrekord idag!

    Snyggggggggiiiiinnnnnnnggggggggggggggggg! ! !

    SvaraRadera
  8. Jocke detta var igår. Idag är jag inte alls lika tjusig :o)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag säger bara vad jag tycker, hur ska jag annars kunna säga det till dej, om jag inte kommenterar?

    SvaraRadera
  10. stör mej o stör mej, i den andra bloggen var det ett råd jag kom med.

    SvaraRadera
  11. Man får tycka precis vad man vill. Men det var väl inte direkt någon positiv klang i kommentaren här och jag förstår inte riktigt vitsen med det. Lät mest som gnäll men det kanske bara var jag som tolkade det så. Jag ifrågasätter inte andra bloggare om varför de lägger upp bilder på sina bloggar som inte tilltalar mig utan då är jag hellre tyst. Var och en gör ju liksom som man vill på sin egen blogg. Jag tycker det är roligare att skriva något positivt när jag väl väljer att kommentera. Det blir liksom lite trevligare stämning då.

    Men det är min uppfattning. Som sagt.... alla gör ju som man vill!

    SvaraRadera