Related Posts with Thumbnails

söndag 27 februari 2011

Bada!

Hela jag är full av längtan. Men det är en härlig saknad. För jag vet... han saknar mig också! Tänker krypa ner i badet, göra mig mjuk och skön, smörja in mig med väldoftande kräm. Sen ska jag krypa ner i sängen och vänta... på honom. För tidigt i morgon bitti kommer han och väcker mig och jag kommer dra ner honom under täcket, slingra mina ben om honom och dra in hans underbara doft i min näsa.

Trodde inte man kunde längta så mycket efter någon... och för en gångs skull är det besvarat. Eller som han skrev...

Trodde inte man kunde bli så förälskad i en annan människa...

I kväll är det okej att krypa ner ensam i badet, även om jag önskar han var här med mig, för i morgon får jag äntligen se honom igen!

7 kommentarer:

  1. P.
    Njut & älska!




    kram

    SvaraRadera
  2. Jag ska... jag njuter av varenda minut.
    För som du vet.... det kan ta slut fortare än man tror.
    I alla fall brukar det ju vara så för mig :o(

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det kommer till dig också vännen... var så säker!

    Kram

    SvaraRadera
  4. P.
    För mig tar
    det oftast slut
    innan någon minut
    hunnit börja.



    kram

    SvaraRadera
  5. Meen vännen.... jag lovar att det blir som med mig... plötsligt händer det!

    Massa kramar!

    SvaraRadera
  6. P.
    Jag väntar
    och längtar
    det plötsliga


    kram

    SvaraRadera