Related Posts with Thumbnails

måndag 21 februari 2011

Måndag...

...och jag har levt på kaffe. Haft fyra kundbesök mellan nio och ett och bara kaffe. Magen skriker i protest. Sitter och slaffsar i mig pasta med kyckling just nu men det växer bara i min mun. Har svårt att äta när jag är uppe i varv. Om fem minuter kommer mitt nästa kundbesök hit. Sen två kvar innan jag kan ta kvällen.

Och jag längtar... så det skriker i kroppen. Jag ska få krypa in i hans famn igen. Ska klänga mig fast runt hans kropp och inte släppa taget förrän jag behöver gå på toaletten... typ!

Snart...

4 kommentarer:

  1. Hur kommer det sig att ni bara ses när ni jobbar, och inte på helgerna?

    SvaraRadera
  2. Hahaha men släpp det spåret nu.
    När *vi jobbar*... det finns inget när *vi jobbar*

    Han jobbar nätter på helgerna... lite svårt att ses då!

    Puss på dig Sherlock!

    SvaraRadera
  3. Vilket spår? det var en enkel fråga efter att ha läst dina inlägg. Du har verkligen taggarna utåt, blivit påhoppad för detta tidigare?

    SvaraRadera
  4. Verkligen inga taggar utåt men ja... lite trött på "vissa" sekulationer.

    SvaraRadera