Related Posts with Thumbnails

söndag 10 oktober 2010

Sanning eller konsekvens!

Det var en trevlig, mysig och rolig kväll vi hade Jesper och jag. Det blev mer vin är vad vi hade tänkt och i vinruset tog vi fram min sanning eller konsekvenskortlek och gjorde en tvåmans variant. Vi tog varannat kort var och läste upp och så fick den andra svara eller göra det som stod på. Det var en ganska snäll variant så det blir inga smaskiga detaljer att avslöja. Men Jesper skrattade så han grät när jag skulle jucka som en hund mot honom och göra läten.

Efter allt vin blev jag trött som ett litet barn så då var det dags för Jesper att bädda ner mig och säga godnatt och hej då. Jag somnade som en stock!

Tack fina Jesper för en trevlig och galen kväll!


Petti i hatt!
 Jesper skötte...
 ..spotify!
 Mycket vin och gott blev det!









 Liite roligt var det att få smiska Jesper i rumpan, hihi!


 Nej detta var inte konsekvens. Det var helt frivilligt!



Min fina vän Jesper!

1 kommentar:

  1. Låter som en väldigt bra kväll det där.

    Ha en bra vecka.....

    SvaraRadera