Related Posts with Thumbnails

torsdag 21 oktober 2010

118 100

Vet inte om ni har prövat den tjänsten nån gång men jag tror jag har skrivit om det någon gång tidigare. I vilket fall fick jag ett sms från de nu där de tackade för att jag varit kund och berättade att de nu fått 3 milj frågor. Man kan ju i stort sett skicka vilken fråga som helst och det har jag ju givetvis roat mig med. Ibland en seriös fråga och ibland bara dummat mig men deras svar är alltid artiga och på dumma frågor får man givetvis dumma svar men ack så roliga.

Skicka dit och fråga "Vem är **** och så ditt eget namn så kan du få ett riktigt roligt svar.

Blir lite förvånad bara när de skriver att den frågan som fått de att skratta mest internt var "Hur bygger man hus av korv" Tycker väl själv inte att den var jätterolig så jag ska klura ut en riktigt rolig fråga och sen se vad svaret blir.

Har ni nån fråga jag kan skicka så ser vi vad svaret blir??

2 kommentarer:

  1. Informerade de dig att de har fått in 3 miljoner frågor? Varför informerar de sånt, som kund skiter man väl i det. Man har väl knappast messat de för att få reda på statistik hur många som använder tjänsten.

    Jag frågade en gång vilket som kom först av ägget eller hönan. Jag fick "Ät inte ägg" som svar. Jag vet inte, känns väl lite sisådär.

    SvaraRadera
  2. Måste varit en tråkig person som svarade på det där!

    De ville väl skryta om hur stora de är kanske :o)
    Vad vet jag...

    SvaraRadera