Related Posts with Thumbnails

söndag 31 oktober 2010

Vill somna...

...med dig nära. Känna dina andetag mot min kind. Din arm runt min midja, tryggt där hela natten. Vill känna dina andetag mot min nacke.

Vill ha dig nära. Ditt huvud mellan mina ben. Få dra fingrarna genom ditt hår. Känna din skäggstubb mot insidan av mina lår. Få bli så där mjuk under dina händer. Få bli varm under behandlingen av din tunga.

Så långt borta. Så länge sen. Så svagt börja bilderna suddas ut av oss två. Så kort, så intensivt men ändå lämnade det spår. Spår av en känsla jag vill känna. Spår av ömhet och respekt.

Som jag längtat. Som jag längtar. Som jag saknat. Som jag saknar!

2 kommentarer:

  1. Petra.
    Återigen är vi två
    som saknar det
    nära och varma
    som bara kan
    bli i mötet mellan
    två älskande




    kram

    SvaraRadera
  2. Ja och det känns allt för långt borta!

    Kram

    SvaraRadera