Related Posts with Thumbnails

onsdag 20 oktober 2010

Jag är lite ledsen...

...över mitt hår faktiskt. Jag brukar aldrig bry mig så mycket om de råkar klippa lite för kort men det är inte det som är problemet nu. Nu är det inte längden jag saknar utan tjockleken. Fattar inte varför vissa frisörer envisas med att vara så ihärdiga med den där jäkla uttunningssaxen eller kniven. Min annars så tjocka kaluffs känns nästan obefintlig. Håret är tunnt och det känns som det bara hänger några stackars stripor från huvudet. Nej det är inget man ser med ögat direkt men drar man fingrarna genom håret DÅ känns det.

Som sagt, brukar aldrig vara missnöjd eller vara så känslig men just nu är jag faktiskt lite besviken.

Jaja, det växer ut!

2 kommentarer:

  1. Ett ensam hjärta - oinloggad21 oktober 2010 kl. 06:55

    Jag vet EXAKT!!! Det var därför människan fick sätta i extentions i mitt för hon tunnade ur det nåt åt helvete med den där "kniven" så till slut hade jag bara testar kvar - jag som har supertjockt hår! Galet. O jag hatar de är klisterplupparna i hårbotten, men vad skall man göra... man måste ju ha hår!

    SvaraRadera
  2. Ja jag tänkte på dig!
    Jag få hålla ut men fan så trist det är :o(

    Kram

    SvaraRadera