Related Posts with Thumbnails

söndag 31 oktober 2010

Bakiskåt!

Ja det är inte vackert men jag är grymt mys-och-knullsugen. Fast frågan är om jag ändå inte hade skyllt på huvudvärk och försökt komma undan med vanligt soffmys. Medaljens baksida och man är inte alls lika snygg som dagen innan dagen efter. Men jag mår inte riktigt som jag brukar. Så där måste-man-må-som.man-mördat-någon-bara-för-man-haft-lite-trevligt utan bakfyllan nöjer sig med att mola lite bakom pannbenet.

Har suttit och kollat på bilderna från igår och bara för jag fick en i-all-välmening-kommentar om att jag såg så maskulin ut i mina ögonbryn så kan jag inte se annat än mina ögonbryn men Magnus och Tomas har en aning buskigare än jag så än är det väl ingen fara? Eller?

Kanske skulle lägga ut en sån där enkät ute i sidan på bloggen som vissa har där man kan rösta angående denna stora fråga hurvida jag borde plocka mina ögonbryn eller inte. Grejen är ju den att börja man med eländet att plocka får man ju hålla på och jag har liksom fullt upp med att hålla skäggstråna borta från hakan och trimma näshåren så jag vet fan inte om jag orka trimma mer hår.

Ska vi slå vad att ni nu kommer att gå tillbaka och kolla in mina bilder och helt plötsligt ser ni inte mitt söta leende längre utan bara TVÅ BUSKIGA ögonbryn!

Fatta vilka stora beslut jag har att tampas med nu!!!!

7 kommentarer:

  1. Haha! Klart vi måste gå tillbaks och kolla! :D

    Fast maskulin? Näääh. :)

    SvaraRadera
  2. haha, maskulin skulle jag kanske inte säga.. men jag håller med, trots att du ser väldigt bra ut så skulle en liten ansning av ögonbrynen inte skada.. dom är ganska buskiga!

    SvaraRadera
  3. jag tycker många plockar sina ögonbryn alldeles för mycket!
    och jag tycker inte alls det är nåt fel på dina :)

    jag hade ganska breda, eller hur man ska säga, ögonbryn förr, inte buskiga men liksom.. ingen form. så jag började plocka, det var typ 8-10 år sen. och faktiskt så slutade det växa ut nya efter ett tag.
    jag vet inte om det är normalt, eller om det är nån slags lyckosam defekt jag har ;)
    men nu måste jag ta bort typ ett eller två ögonbrynstrån på sin höjd varannan vecka, som växer utanför där jag vill ha dem. himla skönt!

    däremot hakan, tar jag bort där så kommer det tillbaka dan efter typ. jävligt irriterande.

    SvaraRadera
  4. jo en ansning vore på sin plats, tycker du ser lite granna ut som en sork.

    SvaraRadera
  5. Har ni varit på maskerad?vad kul det skulle jag med vilja göra.Ser inga buskiga ögonbryn,vad får ni det ifrån.Man är väl buskig både här och där.

    SvaraRadera
  6. Hahahaha du har INTE vare sig buskiga eller maskulina ögonbryn!!! Kraaam/L

    SvaraRadera
  7. Sork?
    Kasta upp ett kort på dig istället så vi kan granska.

    Ni som klagar på andras utseende, ni har uppenbarligen själva komplex och mår bra av att trycka ner andra.

    Väx upp för fan.

    SvaraRadera