Related Posts with Thumbnails

tisdag 19 oktober 2010

Det regnar...

...i Uppsala men jag gillar ju regn så morgonpromenaden med Jocko kändes som rening för själen. Regn har den inverkan på mig.

Det mysiga hotellet inne i stan var fullt så nu är jag tillbaka där mitt rum ligger i korridoren inbäddad i cigarettrök men jag står ut för den här veckan är det bara två nätter för sen är det jobb på kontoret resten av veckan.

Jag blev utbjuden på dejt igår (eller vad det nu var) och jag övervägde först att tacka nej för vad är meningen liksom men sen inbillade jag mig väl att det skulle få mig att tänka mindre på någon. Det fungerade sådär. Han hämtade mig vid hotellet, vi åkte till en restaurang och åt och pratade och sen körde han mig tillbaka till hotellet. Punkt slut. Enda behållningen var väl att jag senare fick ett sms att han tyckte min röv var grymt sexig. Synd för honom för den lär han inte få se igen och jag frågar mig samma sak som innan jag tackade ja, vad är meningen liksom?

Nu dricker jag kaffe i frukostmatsalen och när andra läser tidningen sitter jag med näsan i datorn. Sen blir det jobb och ett besök hos en gammal kompis och hennes salong för en klippning. Kan man klippa håret långt tro? Är i valet och kvalet, låta det växa, klippa kortare igen. Ja det visar sig väl!

Ja det regnar som sagt i Uppsala!

6 kommentarer:

  1. På Kungsholmen regnar det också. :( Jag gilar det inte. Men bra då slipper jag gå ut när jag har så sjukt mycket att läsa. :) Det gäller att se det positivt!

    Kul att höra att du har en schysst häck ;)

    Ha en bra dag på jobbet!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. men usch vilken ofräsch man. rövkommentarer känns ju lite stenåldersaktiga. förstår att du inte vill träffa honom igen!!

    SvaraRadera
  3. En schysst häck? Okej... "Pics or it didn't happen!" ;-)


    Du måste klippa ditt hår/låta det växa som du själv känner det... Jag hade antagligen bettt dig behålla det kort. Page, typ. Men du skall inte lyssna på mig utan göra det som är skönast för dig!

    SvaraRadera
  4. Har regnat i Gävle också idag, och imorgon någon sa att det var risk för snö imorgon.

    Har du fått på vinterdäcken på bilen ännu? ;)

    SvaraRadera
  5. Willie jag förstår inte?? Menar du jag ska visa en bild på min häck eller ;o)

    Japp Sebastian de är på!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Petti: Ja, nu har du ju släppt ut katten ur säcken! Nu måste du visa så vi kan göra vår egen bedömning... Så hoppa nu i ett par tajta jeans och ta en bild! ;-)

    SvaraRadera