Related Posts with Thumbnails

onsdag 20 oktober 2010

Det började så bra...

...med blodpudding, rivna morötter och Wasa husmanknäcke. Sen tänkte jag liksom fortsätta vara duktig och knapra på de där minimorötterna (ja de köpte jag för de var så söta och kanske lite för att de var färdigskalade) eller kanske ett knäcke till kvällskaffet men sen var mjölken slut och det går liksom inte att dricka kaffe utan mjölk så vad skulle jag då kvällsfika på??

En bortglömd Ben&Jerryglass i frysen är inte längre bortglömd utan huserar just nu i min mage.

Ja, det började bra i alla fall!

2 kommentarer:

  1. Oh jag skulle inte läst detta inlägg. Just som jag läste Ben&Jerry's kom jag på att min glass också ligger bortglömd i frysen. Icke så bra o komma på det vid 22.01. Fasen också, jag som inte har någon självdiciplin :)

    SvaraRadera
  2. Joo du kan sympatiäta med mig ;o)

    SvaraRadera