Related Posts with Thumbnails

tisdag 12 oktober 2010

Rum 221

Där bor Jocko och jag nu och hotellet är betydligt bättre än det vi brukar bo på utanför stan. Har gågatan precis utanför så jag gick och strosade en stund innan butikerna stängde. Och jag handlade minsann. Min stora fönborste har avlidit hastigt efter lång och trogen tjänst så jag fick köpa en ny så jag kan få någon ordning på håret.

Kände mig mer off i morse när jag vaknade än igår så det var tungt att ge sig av och behöva ut och träffa kunder med ett humör som var långt under isen. Ett samtal till mamma och lite peppande ord från psykologen hjälpte föga men jag bet ihop och gjorde första kundbesök och det var nog det som behövdes för sen gick det liksom av sig själv. Jag tror att jag måste lära mig att umgås med mig själv utan att börja grubbla och känna efter så jäkla mycket för när jag är igång så hinner jag inte analysera och känna efter.

Resten av dagen gick också bra. Alla möten idag har gått bra och försäljningen har varit på topp. Så nu kan jag med gott samvete ligga i den här sköna hotellsängen och bara slappa.

Nu känns det riktigt bra igen, tack och lov!

2 kommentarer:

  1. det var nog för att du låste in den där lille djävulen i bilen (och då menar jag inte Jocko)
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja och för att jag har en sån underbar mamma som alltid finns där när jag behöver :o)

    Älskar dig!

    SvaraRadera