Related Posts with Thumbnails

tisdag 19 oktober 2010

Kille på rummet!

Även om de här ständiga hotellnäterna tär på ensamhetskänslan så har jag alltid min kille med mig. Min ständiga följeslagare som älskar mig vilkorslöst. Det är en ganska skön känsla.

Sista natten för denna veckan och det ska bli underbart att få komma hem en dag tidigare och få vara hemma några dagar extra. Sova i min egen säng, sitta i min soffa på kvällarna istället för att ligga i en hotellsäng och zappa på kanalerna.

Mina veckor ser exakt likadana ut, men ja antar att allas gör det mer eller mindre. Jag önskar bara att helgerna var lite annorlunda. Att jag hade något att se fram emot. Något att längta till. Eller någon...

Jag tänker på honom. Undrar hur han har det. Funderar på om han tänker på mig men då hade han väl hört av sig och sagt det. Eller? Och jag funderar på om man kan träffa någon och ha det så där bra som vi hade när vi sågs och sen liksom bara låta det rinna ut i sanden? Eller inbillade jag mig kanske bara?

Jag kanske bara har drömt allt!

I så fall går jag och lägger mig och sover nu och hoppas jag drömmer den drömmen igen!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar