Related Posts with Thumbnails

onsdag 13 oktober 2010

Hade gärna legat kvar...

... i den sköna hotellsängen för jisses så sköna sängar det var här så hade det inte varit för att Jocko pockade på uppmärksamhet och ville ut hade jag nog legat där ännu.

Det är något speciellt att möta dagen först av alla på stan och det var riktigt mysigt att ta morgonpromenaden och kunna fönstershoppa samtidigt. På det här hotellet bor jag gärna fler gånger och förstår inte varför vi inte gjort det tidigare. Det är bättre på alla sätt. Underbar personal, mysig restaurang att äta frukosten i och allt är bara så där gemytligt. Och så MITT i stan vilket passa Petti utmärkt.

Men jag checkar ut redan idag för i kväll ska jag besöka The Big city och hälsa på min vän Jens. Var länge sen vi sågs nu så det ska bli jättetrevligt att få höra vad han haft för sig sen sist. Lilla Alma är inte hemma så det blir bara vuxenprat idag. Det är alltid lika mysigt att få komma hem till honom. Jag har bott där så mycket att det känns som att komma hem.

Näähäpp nu ska jag klä på mig och ge mig av till dagens första möte. En cateringfirma som har lovat mig kaffe och macka så det hoppas jag de håller för jag har missat hotellfrukosten.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar